نکاتی برای بیماران CKD: آیا سلامت شما در طول جام جهانی برزیل به نادیده گرفتن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به عنوان یک طرفدار فوتبال، بیمار CKD باید با توجه به سلامت کلیه های شما را بپردازد. عادت زندگی ناسالم مانند شام اختلال، خواب کافی و نوسان خلق و خو، همه آنها بیماری شما را بدتر خواهد کرد. پس کلیه های شما چشم پوشی نیست که به تماشای جام جهانی برزیل، در زیر برخی نکات برای طرفداران فوتبال.

یک برنامه رژیم غذایی: در طول جام جهانی شما بهتر است خوردن شام به طور معمول، اگر شما cann't، شما نیاز به تهیه برخی از غذاها که سرشار از تغذیه، از جمله میوه تازه می باشد، و یا شما می توانید آن را در پیش آماده. که می تواند به شما انرژی کافی برای تماشای بازی فراهم کند.

اطمینان حاصل کنید خواب کافی: خواب نقش مهمی در زندگی روزمره ما بازی می کند، اگر شما می توانید خواب به اندازه کافی برای یک مدت طولانی است که به سلامتی شما مضر خواهد بود می کنید، حتی زندگی شما را تهدید می کند. در طول این زمان، غیر ممکن است برای شما نیز خواب است، اما شما نیاز به تلاش برای بهبود کیفیت خواب شما را، مانند هر گونه شانس را به چرت زدن، که مفید به شما تازه خواهد بود.

به خاطر خلق و خوی صاف: نوسان خلق و خوی آسان برای وادار بیماری است، پس به یاد داشته باشید برای حفظ یک حالت تعادل می باشد. مانند و یا دوست ندارم یک تیم حق شما است، اما شما باید آن را اجازه نمی دهد به منظور خلق و خوی شما. البته، اگر تیم را دوست داشتم شما برنده شدن در این بازی، شما می توانید خوشحال سقوط کرد، و هنگامی که تیم دوست داشتنی خود را از دست دادن بازی، شما همچنین می توانید احساس غم. اما صرفنظر از اینکه چگونه، انجام واکنش افراطی نیست.

اگر شما می توانید تمام راهنمایی در بالا را انجام دهد، من معتقدم که شما می توانید یک زمان خوب و بدن سالم در همان زمان داشته باشد.

اگر سوال دیگری در مورد مشکلات کلیوی، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

نکاتی برای بیماران CKD: آیا سلامت شما در طول جام جهانی برزیل به نادیده گرفتن





:: برچسب‌ها: CKD، جام جهانی برزیل ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: